MediaWatch

Viaplay fik 140.000 nye abonnenter i andet kvartal

Abonnementsbasen i Nents streamingtjeneste Viaplay er steget med 21 pct. i andet kvartal sammenlignet med samme kvartal sidste år. Ifølge kvartalsrapport er tv-selskabets omsætning steget med 31 pct. i samme periode efter fald under corona sidste år.

Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group, Nent, har i årets andet kvartal lagt 140.000 betalende abonnenter til sin streamingtjeneste Viaplay siden første kvartal, og dermed er Viaplay nu oppe på 3,37 mio. abonnenter.

Det er en stigning på 21 pct. sammenlignet med andet kvartal 2020, hvor antallet af abonnenter var 2,71 mio. Det fremgår af Nents kvartalsrapport.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs