MediaWatch

Viaplay fik 140.000 nye abonnenter i andet kvartal

Abonnementsbasen i Nents streamingtjeneste Viaplay er steget med 21 pct. i andet kvartal sammenlignet med samme kvartal sidste år. Ifølge kvartalsrapport er tv-selskabets omsætning steget med 31 pct. i samme periode efter fald under corona sidste år.

Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group, Nent, har i årets andet kvartal lagt 140.000 betalende abonnenter til sin streamingtjeneste Viaplay siden første kvartal, og dermed er Viaplay nu oppe på 3,37 mio. abonnenter.

Det er en stigning på 21 pct. sammenlignet med andet kvartal 2020, hvor antallet af abonnenter var 2,71 mio. Det fremgår af Nents kvartalsrapport.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs