MediaWatch

DR Medieforskning: Hver tredje i målgruppen så Minisjang i april

DR's tv-tilbud til de mindste børn blev lanceret i slutningen af marts og nåede i april ud til hver tredje af de 1-3-årige.

Foto: DR

En tredjedel af de 1-3-årige børn i Danmark har været i kontakt med DR's nye tilbud til målgruppen. Det skriver DR Medieforskning på Twitter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs