Monday Media holdt kadencen i 2020 - trods aflyst OL og tocifret milliontab på toplinjen

Tidligere opkøb og effektiviseringer holdt bruttofortjeneste og bundlinje oven vande i koncernen Monday Media, selvom omsætningen tog et dyk som følge af produktionsstop i 2020. Fortsat usikkerhed gør, at adm. direktør Morten Bank har forsigtige forventninger til indeværende år.
Foto: PR/Monday Media
Foto: PR/Monday Media

Corona udskød og afbrød sidste forår en lang række af Monday Medias produktioner og events i både Danmark og Norge, hvorfor adm. direktør Morten Bank sidste sommer aflyste alle forventninger om vækst i 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også