MediaWatch

Monday Media holdt kadencen i 2020 - trods aflyst OL og tocifret milliontab på toplinjen

Tidligere opkøb og effektiviseringer holdt bruttofortjeneste og bundlinje oven vande i koncernen Monday Media, selvom omsætningen tog et dyk som følge af produktionsstop i 2020. Fortsat usikkerhed gør, at adm. direktør Morten Bank har forsigtige forventninger til indeværende år.

Foto: PR/Monday Media

Corona udskød og afbrød sidste forår en lang række af Monday Medias produktioner og events i både Danmark og Norge, hvorfor adm. direktør Morten Bank sidste sommer aflyste alle forventninger om vækst i 2020.

Men med en bruttofortjeneste på 172,8 mio. kr. – en my over de 171,2 mio. kr. i 2019 – og en sort bundlinje på 408.000 kr., erklærer Morten Bank sig "yderst tilfreds" med det ellers noget turbulente 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs