MediaWatch

Monday Media holdt kadencen i 2020 - trods aflyst OL og tocifret milliontab på toplinjen

Tidligere opkøb og effektiviseringer holdt bruttofortjeneste og bundlinje oven vande i koncernen Monday Media, selvom omsætningen tog et dyk som følge af produktionsstop i 2020. Fortsat usikkerhed gør, at adm. direktør Morten Bank har forsigtige forventninger til indeværende år.

Foto: PR/Monday Media

Corona udskød og afbrød sidste forår en lang række af Monday Medias produktioner og events i både Danmark og Norge, hvorfor adm. direktør Morten Bank sidste sommer aflyste alle forventninger om vækst i 2020.

Men med en bruttofortjeneste på 172,8 mio. kr. – en my over de 171,2 mio. kr. i 2019 – og en sort bundlinje på 408.000 kr., erklærer Morten Bank sig "yderst tilfreds" med det ellers noget turbulente 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs