Flere husstande kappede båndet til TV 2 i den klassiske tv-distribution i 2020

TV 2 er fortsat "dybt afhængig" af den klassiske distributionsomsætning, siger direktør, efter udbredelsen gennem traditionel distribution fortsatte tilbagegangen i 2020. Det tabte skal indhentes på streamingtjenesten TV 2 Play af to årsager, forklarer hun.
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark

TV 2 løftede både abonnements- og reklameomsætningen i 2020, mens tv-selskabets kanaler over en bred kam tabte udbredelse i tv-pakkerne og det klassiske distributionsnet. Det viser TV 2's årsregnskab, som blev præsenteret fredag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også