MediaWatch

TV 2-direktør om ny strategi: "Vi står på en brændende platform"

De kommende år bliver afgørende for TV 2's fremtidige gennemslagskraft i transformationen fra lineært til digitalt tv-forbrug, siger direktør, der varsler flere investeringer i indhold og lavere overskud de kommende år.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo

TV 2 lægger en ny strategi uden de traditionelle tv-kanaler i centrum. I stedet er streamingtjenesten Play i hovedfokus i den femårige plan med titlen "TV 2 Play til alle", som ledelsen torsdag har præsenteret for de ansatte.

Den lyder tilforladeligt, men bagtæppet er ikke noget, der skal tages let på, siger direktør Anne Engdal Stig Christensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs