TV 2-direktør advarer mod tunnelsyn på medier i metoo-debat

En coronakrise, der prægede samfundet vidt og bredt i 2020, og et fornyet metoo-fokus, som satte dagsordenen i mediebranchen og særligt for TV 2, er blandt de overskrifter, som TV 2's adm. direktør sætter på det forgangne år.
Foto: Jonas Olufson
Foto: Jonas Olufson

Hvis man alene ser på de nøgne tal, var 2020 et år med medvind for TV 2. Omsætningen voksede 7,5 pct. til godt 3,2 mia. kr., og overskuddet blev det største i selskabets historie med et plus på nederste linje på 328 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også