DR i charmeoffensiv mod småbørnsfamilier: Om et år skal hver anden kende "Minisjang"

Med lanceringen af "Minisjang" til de yngste børn og en stor animationssatning målrettet børnefamilier vil DR skabe modtræk til Youtube og Disney. "Det her er DR, som investerer flere penge i indhold til de yngste," siger kanalchef.
"Vi skal ikke til at vinke farvel til indhold fra Ramasjang eller andre børnetilbud på den her konto. Det her er en tilførsel af ny økonomi til DR’s børne- og familietilbud," siger Morten Skov Hansen om investeringen i nyt indhold til børn. | Foto: Bjarne Bergius Hermansen / DR
"Vi skal ikke til at vinke farvel til indhold fra Ramasjang eller andre børnetilbud på den her konto. Det her er en tilførsel af ny økonomi til DR’s børne- og familietilbud," siger Morten Skov Hansen om investeringen i nyt indhold til børn. | Foto: Bjarne Bergius Hermansen / DR

På mandag åbner DR dørene for de allermindste, når "Minisjang" går i luften som app og reservat på DRTV for de 1-3-årige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også