MediaWatch

Top 20: Seerne var med da musikken spillede

TV 2's sommerserie "Badehotellet" holder stadig topplaceringen i et solidt greb, men andre formater i det musikalske hjørne var også blandt ugens mest sete programmer.

Duoen Neva & Ida sang live fredag aften under TV 2's "X Factor". 1,1 mio. seere fulgte med. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix

"X Factor", "Fællessang", "MGP" og Faber i fællesskab med Pigekoret. Danmarks tv-seere havde i den forgangne uge en forkærlighed for tv-programmer med sang og musik som omdrejningspunkt. Det fremgår af Kantar Gallups seerbarometer.

Det ændrer dog ikke på, at TV 2's evigt populære serie "Badehotellet" i endnu en uge holdt godt fast i tronen og trak 1,4 mio. seere til hovedkanalen mandag aften.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs