MediaWatch

Top 20: Seersolen skinner på Badehotellet

Den nye sæson af "Badehotellet" på TV 2 trak i sig selv flere live-seere til mandag aften, end primetimeprogrammerne kl. 20 på DR1 og TV 2 kunne trække til sammen de efterfølgende dage.

Foto: MIKE KOLLÖFFEL/TV 2

Med 1,5 mio. seere til andet afsnit af "Badehotellet" har TV 2's tv-fortælling fra de vestjyske klitter fortsat fast grund under fødderne seermæssigt.

Efter ottende sæson blev skudt i gang i sidste uge med 1,66 mio. seere, faldt antallet af live-seere et stykke i sidste uge. Men serien toppede fortsat Gallups top 20 over de mest sete programmer live i sidste uge - med behørig afstand til de øvrige.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs