MediaWatch

Top 20: Seersolen skinner på Badehotellet

Den nye sæson af "Badehotellet" på TV 2 trak i sig selv flere live-seere til mandag aften, end primetimeprogrammerne kl. 20 på DR1 og TV 2 kunne trække til sammen de efterfølgende dage.

Foto: MIKE KOLLÖFFEL/TV 2

Med 1,5 mio. seere til andet afsnit af "Badehotellet" har TV 2's tv-fortælling fra de vestjyske klitter fortsat fast grund under fødderne seermæssigt.

Efter ottende sæson blev skudt i gang i sidste uge med 1,66 mio. seere, faldt antallet af live-seere et stykke i sidste uge. Men serien toppede fortsat Gallups top 20 over de mest sete programmer live i sidste uge - med behørig afstand til de øvrige.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs