MediaWatch

Top 20: Seerne holdt fast i populær TV 2-serie i vinterferien

Sommerserien "Badehotellet" holdt de danske seere til ilden i vinterferieugen, hvor især velkendte formater klarede sig godt på toplisten.

Foto: Mike Kollöffel / TV 2

Der var ikke mange bølgeskvulp i seernes præferencer i den forgangne uge, hvor TV 2-serien "Badehotellet" traditionen tro lagde sig i spidsen med endnu et afsnit fra seriens ottende sæson.

1,37 mio. seere trak serien til tv'et mandag aften, viser Kantar Gallups ugentlige seerbarometer. Det er et mindre fald fra ugen forinden, men stadig betragteligt flere, end hvad toplistens andenplads - "X-Factor" - trak til fredag aften. Underholdningsprogrammet klemte sig lige over én million seere i bedste sendetid.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs