
TV 2 vil accelerere den teknologiske udvikling markant som led i 2025-strategien "TV 2 Play til alle". Her har mediekoncernen sat sejlene mod 1,3 mio. streaming-abonnenter i 2025 - knap og nap en fordobling fra de 700.000, TV 2 Play har i dag - og det kræver større investeringer i digital udvikling og drift, siger TV 2's digitale udviklingsdirektør, Rahul Yadav.
"Budgettet i 2021 er cirka fordoblet i forhold til, hvad vi havde i 2019. Det giver en idé om, hvor aggressivt vi øger indsatsen for at udvikle vores digitale produkter," siger Rahul Yadav, der kom til mediekoncernen fra KMD sidste sommer og bl.a. fik hovedopgaven med at udvikle TV 2 Play som TV 2's fremtidige hovedindgang.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app