TV 2 opruster teknologisk i jagten på nye Play-abonnenter

Ambitionerne om at nå 1,3 mio. streamingabonnenter i 2025 får TV 2 til at skrue op for den teknologiske udvikling. Digital udviklingsdirektør forventer at hyre 40 nye medarbejdere i år, men kampen om de digitale kompetencer er hård, og TV 2 skal i højere grad positioneres som mediatech-selskab for at kunne rekruttere de rigtige kræfter, lyder det.
Foto: TV 2 Danmark
Foto: TV 2 Danmark

TV 2 vil accelerere den teknologiske udvikling markant som led i 2025-strategien "TV 2 Play til alle". Her har mediekoncernen sat sejlene mod 1,3 mio. streaming-abonnenter i 2025 - knap og nap en fordobling fra de 700.000, TV 2 Play har i dag - og det kræver større investeringer i digital udvikling og drift, siger TV 2's digitale udviklingsdirektør, Rahul Yadav.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også