Nent ser mod partnerskaber i jagten på nye Viaplay-abonnenter

Den største del af streamingvæksten hos Nent vil komme fra partnerskaber, spår adm. direktør. Den forventede vækst i Norden i 2021 kræver hurtigere væksttempo i årene fremover for at indfri 2025-ambition.
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Streamingtjenesten Viaplay vil føje 400.000 nye abonnenter til kundebasen i Norden i år, og selskabet ser særligt i retning af partnerskaber for at indfri ambitionen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også