MediaWatch

Nent ser mod partnerskaber i jagten på nye Viaplay-abonnenter

Den største del af streamingvæksten hos Nent vil komme fra partnerskaber, spår adm. direktør. Den forventede vækst i Norden i 2021 kræver hurtigere væksttempo i årene fremover for at indfri 2025-ambition.

Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Streamingtjenesten Viaplay vil føje 400.000 nye abonnenter til kundebasen i Norden i år, og selskabet ser særligt i retning af partnerskaber for at indfri ambitionen.

Sådan lød det fra Anders Jensen, adm. direktør for Nordic Entertainment Group (Nent), der står bag Viaplay, på en telekonference, efter Nent tidligere torsdag præsenterede regnskab for 2020. I løbet af 2020 nåede Viaplay forbi det opsatte mål på 3 mio. abonnenter. I alt kom der 749.000 nye kunder i streamingbutikken, og 400.000 skal følge efter i Norden i 2021.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs