Nent rundede 3 millioner Viaplay-abonnenter i coronapræget 2020

Der var pres på annonceomsætningen hos Nent i 2020, mens Viaplay fortsatte fremgangen og nåede målet om 3 mio. abonnenter. Nedskrivning giver røde tal på bundlinjen.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group (Nent) havde sat sig som mål at runde 3 mio. abonnenter på streamingtjenesten Viaplay, og det lykkedes med en abonnementsbase ved årets udgang på 3,02 mio. Det fremgår af Nents regnskab for 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også