MediaWatch

Nuuday finder ny Blockbuster-direktør internt

TDC's filmtjeneste Blockbuster får ny direktør efter seks år. Den nye chef har hidtil været ansvarlig for Nuudays Omnichannel-strategi.

Louise Stenberg bliver 1. februar direktør for Blockbuster, der også er til stede i Norge, Sverige og Finland. Foto: PR/Nuuday

Filmtjenesten Blockbuster, som TDC har drevet på nettet siden 2014, får ny direktør, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Efter seks år på posten og mere end 10 år i TDC har Casper Hald forladt koncernen i november. Han bliver 1. februar afløst af Louise Stenberg, der senest har været ansvarlig for Nuudays Omnichannel-strategi og de strategiske tiltag for at forbedre kundeoplevelsen på tværs af platforme.

”De sidste seks år har Blockbuster under Caspers ledelse udviklet sig fra en god idé til at være en markedsleder i Danmark med betydelig vækst i Norden. Blockbuster er ikke mere en ”start-up”, men en velfunderet og ledende forretning, og Louises opgave bliver sammen med teamet at udvikle Blockbusters position i Danmark og Norden. Hun kommer til Blockbuster med en stærk og alsidig værktøjskasse og erfaring indenfor forretningsstrategisk og kommerciel udvikling, samt optimering af digitale kundefokuserede løsninger,” siger Jens Grønlund, direktør for Nuudays digitale brands i meddelelsen.

Louise Stenberg, 38, er uddannet fra bl.a. CBS og har tidligere arbjedet med forretningsudvikling og strategi for konsulenthuset Quartz+Co, inden hun kom til TDC i 2015 som strategiansvarlig i Consumer Brands.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere