Discovery satser på at trække kunder til ny streamingtjeneste med OL-rettigheder

Discovery Networks regner med, at dyrtindkøbte OL-rettigheder kan sikre en solid tilstrømning af kunder til streamingtjenesten Discovery+, der er ved at blive rullet ud globalt.
Foto: CHARLY TRIBALLEAU/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: CHARLY TRIBALLEAU/AFP/Ritzau Scanpix

Mens vi i Danmark længe har haft adgang til Discovery Networks' nationale streamingtjeneste Dplay, har tv-koncernen barslet med en global udrulning og et navneskifte til Discovery+ med indgangen til 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også