Rapport: Coronakrisen har givet rygstød til nyheder på tv

Antallet af tv-seere er generelt faldet ifølge ny analyse, men coronakrisen har været med til at løfte tv-nyheders udbredelse.
Foto: Morten Flarup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Morten Flarup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har skærpet seernes appetit på nyheder på tv. Det har bl.a. kunnet ses i fordelingen af den samlede tv-sening, og tendensen bliver bekræftet i en ny rapport, som analyseselskabet Audienceproject står bag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også