MediaWatch

TV 2 Play vil fiske nye kunder blandt Coops millionstore kundebase

Streamingtjenesten TV 2 Play har for første gang indgået et samarbejde med en detailvirksomhed, der åbner døren til millioner af kunder. Formålet er at ramme kunder, mediehuset ville have svært ved at nå selv, lyder det fra TV 2-chef.

Rikke Buus Dahl, chef for TV 2 Play BtB og Partnersales, ser flere fordele ved samarbejde med detailvirksomhed. | Foto: TV 2 / DANMARK

For at nå ud til en bredere del af befolkningen har TV 2 indgået et samarbejde med dagligvarekoncernen Coop, hvor medlemmer, som tilmelder sig et nyt fordelsprogram fra Coop, kan få adgang til flere streaming- og medieplatforme herunder TV 2 Play.

Det er første gang, TV 2 Play indgår et samarbejde med en detailvirksomhed, hvor partnerskaberne hidtil har været med primært tv-distributører og mobil- og bredbåndsleverandører.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier vil have åbnet diskussion om fordeling af licensoverskud

De mange millioner i såkaldt merlicensprovenu bør fordeles, så de i højere grad bidrager til at skabe bredde i medielandskabet og holder hånden under lokal- og regionalmedier, lyder det fra adm. direktør i Danske Medier, der vil have gjort op med, at en stor bid af kagen tilfalder DR.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs