Blu fortsætter vækst og ser positivt på 2020 trods coronaudfordringer

Stor efterspørgsel på både gamle og nye programmer gav X Factor-producenten Blu et nyt solidt resultat i 2019, og det peger også selskabet i en positiv retning for 2020, selvom coronakrisen har presset branchen, lyder det fra direktør.
"Vi har omsat for mere end nogensinde i 2019," siger adm. direktør hos Blu, Anne Brostrøm. | Foto: Isak Hoffmeyer/Blu
"Vi har omsat for mere end nogensinde i 2019," siger adm. direktør hos Blu, Anne Brostrøm. | Foto: Isak Hoffmeyer/Blu

Produktionsselskabet Blu fortsætter væksten, efter selskabet bag "X Factor" sidste år kunne præsentere et 2018-resultat, hvor driftsresultatet og bundlinjen blev omtrent fordoblet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også