X Factor-producent efter rekordår: Vi kigger rigtig meget på det digitale

Producenten Blu fordoblede bundlinjen sidste år, hvor signaturformatet X Factor flyttede fra DR til TV 2. Nye salg og større programpakker hører til forklaringen, siger direktør, der har blikket rettet mod især ét område i år.
Foto: Isak Hoffmeyer
Foto: Isak Hoffmeyer

Tv-producenten bag X Factor fik et ja fra flere og til mere sidste år, viser regnskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også