Britisk tv-selskab mistede 43 pct. af reklameomsætningen i andet kvartal

Et brat annoncefald hos britiske ITV var med til at skære 17 pct. af omsætningen i årets første seks måneder.
Foto: Neil Hall/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Neil Hall/Reuters/Ritzau Scanpix

Den britiske broadcaster ITV måtte se omsætningen fra annoncer dykke med 43 pct. i årets andet kvartal, der var stærkt præget af coronakrisen. Det skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også