
For at undgå at servere en færdigbagt streamingtjeneste, der måske ikke smager præcist, som kunderne vil have det, har Yousee planer om først at lancere sin nye streamingtjeneste Youtv i en såkaldt betaversion, hvor kunder er inviteret til at teste produktet og give input til forbedringer. For den hjælp skal brugerne dog ikke forvente at få afslag i prisen, fortæller Youtv-direktør, Henrik Harder, til Finans.
"Fremfor at vi drømmer en masse op og tror, at vi ved, hvad kunderne vil have, så vil vi rigtig gerne høre fra kunderne, hvad de synes, at vi skal bygge som det næste. Vi mener, at det er den rigtige måde at bygge digitale produkter på i 2020," siger han og tilføjer, at betaversionen af grundproduktet trods alt bliver "så godt", at der altså ikke bliver givet en rabatbonus til de tidlige brugere.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app