"Det gjorde ondt, da vores dækning på vores unge brands Ultra og DR3 faldt betragteligt"
MediaWatchs Sommerbarometer: Lukningen af tre flow-kanaler, nye konkurrenter på vej, en organisationsændring og maverul var med til at tegne udviklingen i første halvår for DR's mediedirektør, Henriette Marienlund.
![Mediedirektør hos DR, Henriette Marienlund. | Foto: Agnete Schlichtkrull, pressebillede DR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12294854.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7biv4cbzgjpp3puei4b.jpg)
Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Første halvårs vigtigste jobskifter i mediebranchen
For abonnenter
Disney slutter sig til Facebook-boykot
For abonnenter