MediaWatch

Coronakrisen har sendt tv-seningen i vejret

Det traditionelle tv-forbrug har fået et solidt løft de seneste uger efter coronakrisens indtog, viser seertal fra Kantar Gallup.

Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Det er på mange måder et helt nyt landskab, som landets tv-aktører skal navigere i i 2020.

Discovery Networks' kanaler har mistet omtrent halvdelen af distributionen efter bruddet med Yousee, og DR har trukket stikket på tre flow-kanaler, så der nu er tre DR-kanaler tilbage. Dertil kommer en coronakrise, som har vendt op og ned på seervanerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs