MediaWatch

Coronakrisen har sendt tv-seningen i vejret

Det traditionelle tv-forbrug har fået et solidt løft de seneste uger efter coronakrisens indtog, viser seertal fra Kantar Gallup.

Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Det er på mange måder et helt nyt landskab, som landets tv-aktører skal navigere i i 2020.

Discovery Networks' kanaler har mistet omtrent halvdelen af distributionen efter bruddet med Yousee, og DR har trukket stikket på tre flow-kanaler, så der nu er tre DR-kanaler tilbage. Dertil kommer en coronakrise, som har vendt op og ned på seervanerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs