Reklameomsætningen steg en tand i 2019 - få kanaler trak væksten

Den samlede reklameomsætning så en lille vækst på samlet to pct. sidste år, hvor især de digitale kanaler stod for at hæve markedet. Anderledes så det ud for bl.a. radio, som for første gang i årevis så et fald i 2019.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

14.166 mia. kr. Så meget landede den samlede reklameomsætning i Danmark på sidste år efter en vækst på 2 pct. eller 279 mio. kr. fra 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også