DR vil poste flere penge i programindkøb: "Vi kan se, at det er der brug for"

Coronakrisens konsekvenser for sommerens sendeplan betyder, at DR kridter banen op til yderligere programindkøb fra eksterne - ud over de 10 mio. kr., der allerede er meldt ud. Kultur- og historieprogrammer står højt på ønskelisten, lyder det.
DR's mediedirektør, Henriette Marienlund. | Foto: Pressebillede, DR
DR's mediedirektør, Henriette Marienlund. | Foto: Pressebillede, DR

I sidste måned meldte DR ud, at aflysninger og udskydelser af blandt andet sommerens EM og OL betyder, at DR vil bruge 10 mio. kr. på at købe nye programmer ind fra eksterne producenter. Nu oplyser DR's mediedirektør, at beløbet bliver højere end det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også