Nent ændrer navn og look på Viasat-kanalerne

Fra juni vil Nordic Entertainment Groups sports-, film- og seriekanaler under Viasat-brandet få ny visuel identitet og nyt navn.
Viasat-kanalerne får nyt logo til sommer. | Foto: Nent Group
Viasat-kanalerne får nyt logo til sommer. | Foto: Nent Group

Alle Viasat-kanaler på tværs af Norden vil fra sommer blive rebrandet med nyt logo, og navnet bliver ændret til V. Det oplyser Nordic Entertainment Group, Nent, i en pressemeddelelse.

"Med det nye V-brand giver vi vores populære og ikoniske Viasat tv-kanaler et mere moderne look og en mere ensartet identitet, uden at gå det mindste på kompromis med det premium indhold, vores tv-kanaler står for," siger Kenneth Krabbe, VP Wholesales i Nordic Entertainment Group, i meddelelsen.

Ændringerne vil slå igennem fra juni og gælder Viasats tv-kanaler, mens distributionsforretningen Viasat Consumers brand forbliver uændret. Viasat Consumer er ved at blive fusioneret med Canal Digital, der er ejet af Telenor. Fusionen afventer godkendelse af EU's konkurrencemyndigheder.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også