"Ligesom hele Danmark står i en ekstraordinær situation, gør vi det også i DR"

Coronakrisen har både programmæssige og økonomiske konsekvenser for DR, der fokuserer kræfterne på især én ting. Udskydelse og forkortede produktioner er på bordet for at få kabalen til at gå op, siger generaldirektør.
DR's generaldirektør Maria Rørbye Rønn. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
DR's generaldirektør Maria Rørbye Rønn. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Et annoncemarked under tungt pres udfordrer den danske mediebranche, efter tiltagene for at bekæmpe coronavirus har lagt en kraftig dæmper på samfundsaktiviteter og -økonomi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også