Producent går efter at udvikle mindre produktioner til coronaramte sendeflader

Produktionsselskabet Bermuda sætter kræfterne ind på at udvikle og sælge mindre produktioner, der kan lukke huller i sendefladerne, efter coronavirus har sat en stopper for bl.a. mange sportsevents.
Lykke Neiiendam, adm. direktør for produktionsselskabet Bermuda. | Foto: Martin Juul
Lykke Neiiendam, adm. direktør for produktionsselskabet Bermuda. | Foto: Martin Juul

Udsættelsen af EM til sommer og udskydelser af store produktioner, der kræver mange mennesker samlet ét sted, kan måske give nye muligheder for at komme igennem med idéer til mindre produktioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også