Discovery varsler hårdere kurs over for distributører og sætter streaming i højsædet

Streaming er Discoverys fremtid, fortalte den amerikanske topledelse efter præsentation af regnskabet for 2019. Det kan betyde, at tommelskruerne bliver sat hårdere på distributører, lød det videre.
David Zaslav, adm. direktør, Discovery. | Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix
David Zaslav, adm. direktør, Discovery. | Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix

Amerikanske Discovery har i den grad fået blod på tanden, når det kommer til streaming, og er villig til at ofre en del af distributionsforretningen for at sætte fut under det digitale skifte. Det fortalte selskabets ledelse på et konferencekald torsdag, efter Discovery samme dag præsenterede årsregnskab for 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også