Discoverys overskud steg i 2019

Det amerikanske medieselskab havde fremgang på både top- og bundlinjen i 2019. Den største del af forretningen ligger fortsat på det amerikanske hjemmemarked.
Foto: Manuel Balce Ceneta/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Manuel Balce Ceneta/AP/Ritzau Scanpix

Discovery, der står bag medieaktiviteter i en stor del af verden, kunne konstatere, at både omsætning og overskud steg i 2019. Det viser det amerikanske selskabs årsregnskab, som er blevet offentliggjort torsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også