Mere podcast og lidt mindre flow-tv: Fem pointer om medieudviklingen 2019

DR Medieforsknings årlige rapport om udviklingen i medieforbruget er landet. Her får du overblikket over nogle af de væsentligste punkter.
Foto: PETRA KLEIS
Foto: PETRA KLEIS

Over 47 sider sætter DR Medieforskning ord og tal på, hvordan medieforbruget tegnede sig i 2019 i den årlige rapport "Medieudviklingen". Mange punkter kunne fremhæves. Herunder får du for overskuelighedens skyld fem af dem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også