NRK vandt terræn på det norske tv-marked i 2019

Norsk public service-broadcaster gik mest frem sidste år, men også to kommercielle udbydere øgede deres seerandele. Discovery Networks måtte notere tilbagegang.
Foto: Morten Flarup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Morten Flarup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

NRK, der er den norske pendant til DR, tegnede sig for 39,5 pct. af den samlede tv-sening i Norge i 2019 og voksede 1,6 procentpoint i forhold til året før. Det skriver Kampanje på baggrund af tal fra Kantar Gallup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også