TV 2-chef: Fra 2020 kan vi afkode, hvem i familien der ser med på Play

TV 2 forventer at øge reklamelageret på streamingtjenesten Play med op til 40 pct. i 2020, siger tv-stationens chef for annonceudvikling. Samtidig vokser andelen af det programmatiske salg, lyder det.
Foto: TV 2/PR
Foto: TV 2/PR

Addressable tv – som er TV 2's navn for det databerigede annoncesalg på streamingplatformen TV 2 Play – kommer til at fylde langt mere af mediehusets kommercielle omsætning i 2020 end i år. Sådan lyder forventningen fra TV 2's chef for annonceudvikling, Christian Godske, som også i år har set salget vokse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også