Tidligere bureauchef: Annoncørerne er blevet for kortsigtede i deres brug af medier
![Foto: Anne Bæk/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11777896.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191122-093717-A-1920x1081we.jpg)
Stik imod forventningen er afkastet af virksomhedernes investeringer i medier ikke steget i takt med de voksende digitale muligheder, de er derimod faldet. Årsagen til det er, at annoncørerne bruger medierne forkert.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Kommercielle tv-kanaler kom bedst ind i efteråret
For abonnenter