Kommercielle tv-kanaler kom bedst ind i efteråret
![Billede fra Premier League-kampen mellem Liverpool og Manchester City tidligere på måneden. | Foto: Carl Recine/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11763452.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191112-095627-4-1920x1078we.jpg)
Mens der strategisk er noget nær fuldt fokus på streamingmarkedet, styrkede de kommercielle tv-selskaber fodfæstet på det traditionelle tv-marked i tredje kvartal. Det viser tal fra Kantar Gallup.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Streaming giver seerboost til populært bageprogram
For abonnenter