Kommercielle tv-kanaler kom bedst ind i efteråret

De største kommercielle tv-stationer vandt seerandele i tredje kvartal, hvor DR måtte afgive terræn på flow-tv. Især i den købestærke målgruppe siver seere imidlertid fra det traditionelle tv-marked.
Billede fra Premier League-kampen mellem Liverpool og Manchester City tidligere på måneden. | Foto: Carl Recine/Reuters/Ritzau Scanpix
Billede fra Premier League-kampen mellem Liverpool og Manchester City tidligere på måneden. | Foto: Carl Recine/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens der strategisk er noget nær fuldt fokus på streamingmarkedet, styrkede de kommercielle tv-selskaber fodfæstet på det traditionelle tv-marked i tredje kvartal. Det viser tal fra Kantar Gallup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også