MediaWatch

TV 2 løftede reklame- og abonnementsomsætning i første halvår

Abonnementsforretningen tegnede sig for den største omsætningsvækst hos TV 2 i første halvår, hvor også reklameomsætningen havde pil opad trods nedgang i markedet. Udgifterne gik også i vejret – bl.a. i kraft af valgdækningen.

Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Opdateret 29. august kl. 9.38: Resultatet før finansielle poster er opdateret, så det dækker første halvår.

TV 2 kan notere sig, at omsætningen fra både reklamer og abonnementsbetalinger steg i første halvår, mens udgifterne også voksede – men mindre end omsætningsvæksten. Det viser selskabets halvårsrapport.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs