MediaWatch

TV 2 sætter seermål på streamingtjeneste

Tv Festival: Hele ugen og hele året skal TV 2 Play have mere at byde på for at fastholde brugerne, lød det fra indholdschef på Copenhagen TV Festival. Samtidig sætter selskabet mål op for, hvor mange der skal se de mest streamede programmer.

Foto: Miklos Szabo/TV 2 Presse

Kampen om tv-streamernes gunst – og de abonnementskroner, der følger – udkæmpes hver dag og hele året, derfor vil TV 2 gøre mere ud af at ramme brugerne af TV 2 Play året rundt. Sådan lød det fra Sune Roland, indholdschef for TV 2 Play og TV 2 Zulu på Copenhagen TV Festival mandag.

Sammen med Thomas Breinholt, TV 2's faktachef, præsenterede Sune Roland TV 2's tanker og overvejelser om indholdet på selskabets flader. Traditionelt er sommeren en lidt død tv-periode, hvor broadcastere normalt ikke bruger hele indholdsbudgettet. Men i en streamingverden, hvor kunderne hurtigere forsvinder ind og ud af butikken, er det afgørende at have noget på menuen hele året, lød det fra Sune Roland.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs