MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Måske ikke overraskende har det bugnet med valgrelaterede mediehistorier i ugens løb – krydret med en række regnskaber, vinterens læsertal og en ny podcastmåling. Velkommen til denne uges nedslag på begivenheder i Mediedanmark.

Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Uge 23 har stået på valg, valg og atter valg – og selvfølgelig også i medieverdenen, hvor historier om politikernes medietid, nye medieforhandlinger og et "elendigt publikum" så dagens lys.

Pinsens lange weekend er snart over os, men inden der går alt for meget afslapning i den, får du mulighed for at blive helt opdateret på ugens mediehistorier. Vi lægger ud med ugens omdrejningspunkt: Folketingsvalget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs