Briefing: Ugen i mediebranchen

Måske ikke overraskende har det bugnet med valgrelaterede mediehistorier i ugens løb – krydret med en række regnskaber, vinterens læsertal og en ny podcastmåling. Velkommen til denne uges nedslag på begivenheder i Mediedanmark.
Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Uge 23 har stået på valg, valg og atter valg – og selvfølgelig også i medieverdenen, hvor historier om politikernes medietid, nye medieforhandlinger og et "elendigt publikum" så dagens lys.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også