Valgaften gav førertrøje til DR1 og valgkampen vækst for TV 2 News
![Foto: Bjarne Bergius Hermansen/DR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11430710.ece/ALTERNATES/schema-16_9/valgaften%2520p%25C3%25A5%2520DR1.jpg)
2,38 mio. tog kandidattesten på dr.dk, tre gange så mange unge og yngre mellem 15 og 35 år klikkede ind på politik-siderne samme sted, mere end 1,1 mio. fulgte sammenlagt valgaftenen på TV 2 og DR1, og TV 2 News voksede til landets tredjestørste kanal.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Enhedslisten indkalder til drøftelser om ny medieaftale
For abonnenter