MediaWatch

Spillet om Superliga-rettighederne er skudt i gang

De næste omkring 30 dage skal interesserede bydere granske udbudsmaterialet for de kommende Superligarettigheder og beslutte sig for, om de vil lægge et lod i hatten. NENT kigger "seriøst på det", lyder det fra selskabet.

Billede fra Superligakampen mellem FC København og FC Midtjylland tidligere på foråret. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Det fremtidige tv- og radio-hjem for den bedste danske fodboldrække for herrer, Superligaen, skal findes inden for de kommende uger.

I går, onsdag, lød startskuddet således til det nye udbud, der skal fordele medierettighederne til ligaen i perioden 2021-2024. Ud over Superligaen gælder udbuddet også den næstbedste række, der hedder Nordicbet Ligaen, samt pokalturneringen Sydbank Pokalen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs