Boxer skrotter "TV" og går på jagt efter flere forretningsben

Tv-distributøren smider "TV" ud af sit navn og vil begive sig ud i nye forretningsområder for at hente vækst og klargøre rollefordelingen i forhold til Stofa, der har samme ejer.
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: PR/Boxer
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: PR/Boxer

Toplinjen skal vokse, og der skal sættes nye skibe i søen. Sådan lyder ambitionen fra tv-distributøren Boxer, der varsler en ny strategi, der skal gøre forretningen større, fortæller adm. direktør Ulf Lund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også