MediaWatch

Boxer skrotter "TV" og går på jagt efter flere forretningsben

Tv-distributøren smider "TV" ud af sit navn og vil begive sig ud i nye forretningsområder for at hente vækst og klargøre rollefordelingen i forhold til Stofa, der har samme ejer.

Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: PR/Boxer

Toplinjen skal vokse, og der skal sættes nye skibe i søen. Sådan lyder ambitionen fra tv-distributøren Boxer, der varsler en ny strategi, der skal gøre forretningen større, fortæller adm. direktør Ulf Lund.

Han oplyser, at Boxers driftsresultat i 2018 blev dobbelt så stort som i 2017, hvor det blev til 15,7 mio. kr. Dermed mener Boxer at være rustet til nye investeringer efter ejerskiftet, der har indlemmet Boxer i SE, der også ejer tv-distributøren Stofa.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs