Fald for tv og optur for radio: Sådan landede bureauernes medieindkøb i 2018

Danske annoncører investerede mere i reklamemarkedet gennem mediebureauerne sidste år. Væksten var især drevet af digitale indkøb, men også radio og outdoor gik fremad, mens tv og print faldt – dagbladene dog mindre end tidligere.
Foto: /ritzau scanpix/Jens Dresling
Foto: /ritzau scanpix/Jens Dresling

Reklamemarkedet vristede sig mere fri af dødvandet i 2018 – i hvert fald målt på de annoncekroner, der går gennem mediebureauerne. Det viser organisationen Kreativitet og Kommunikations Mediaindex for 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også