Direkte salg sender magasinhusenes annonceomsætning på bedre kurs

Trods faldende bureausalg ser flere magasinhuse en mere positiv udvikling i annoncesalget - godt hjulpet på vej af husenes egen salgsindsats, lyder meldingen.
Foto: /ritzau/Holger Bundgaard
Foto: /ritzau/Holger Bundgaard

Mens mediebureauerne meldte om stærkt faldende investeringer i magasiner og ugeblade i første halvår 2018, ser billedet lysere ud set indefra maskinrummet i magasinhusene. Sådan lyder meldingen fra tre store blad- og magasinudgivere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også