Comcast øjner vækstmuligheder i det europæiske marked for kabel-tv

Med overtagelsen af britiske Sky kigger Comcast mod nye markeder i Europa, hvor selskabet ser stort vækstpotentiale i kunder på kabel-tv-markedet.
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Alan Diaz
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Alan Diaz

Det amerikanske medieselskab Comcast retter i kølvandet på overtagelsen af det britiske tv-selskab Sky fokus mod de 60 pct. af europæiske husholdninger, som ikke er kabel-tv-kunder, skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også