Metronome-ejer pønser på indtog på det danske fiktionsmarked

Topchefen for Endemol Shine Nordics, der ejer Metronome, øjner en entre på det danske marked for dramaproduktioner. Hun hæfter sig desuden ved, hvor langt fremme i bussen de nordiske markeder har placeret sig digitalt set.
Karin Stjärne, adm. direktør, Endemol Shine Nordics. | Foto: PR/Endemol Shine Nordics
Karin Stjärne, adm. direktør, Endemol Shine Nordics. | Foto: PR/Endemol Shine Nordics

"Familien fra Bryggen", "Masterchef" og "Luksusfælden" er blandt de programmer, som produktionsselskabet Metronome i årevis har stået bag. Men hvis det står til selskabets ejer, Endemol Shine, så skal det danske produktionsselskab udvide paletten og også kaste sig over dramaproduktion.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også