MediaWatch

Metronome-ejer pønser på indtog på det danske fiktionsmarked

Topchefen for Endemol Shine Nordics, der ejer Metronome, øjner en entre på det danske marked for dramaproduktioner. Hun hæfter sig desuden ved, hvor langt fremme i bussen de nordiske markeder har placeret sig digitalt set.

Karin Stjärne, adm. direktør, Endemol Shine Nordics. | Foto: PR/Endemol Shine Nordics

"Familien fra Bryggen", "Masterchef" og "Luksusfælden" er blandt de programmer, som produktionsselskabet Metronome i årevis har stået bag. Men hvis det står til selskabets ejer, Endemol Shine, så skal det danske produktionsselskab udvide paletten og også kaste sig over dramaproduktion.

Karin Stjärne, adm. direktør for Endemol Shine Nordics, fortæller, at det danske datterselskab står klar i startboksen, hvis den rigtige mulighed byder sig.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs