1H: SBS nedtoner radiokrig mod kommercielle konkurrenter

Opdateret. Det samlede SBS Discovery er førende aktør på kommerciel radio, men koncernen har ikke styrke til massiv dominans, viser MediaWatchs halvårstaus på det kommercielle radiomarked.

Opdateret. Trods en stor SBS Radio konsolidering i den kommercielle radiosektor for ét år siden, er kommerciel lytning fortsat temmelig fragmenteret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også