Eksterne producenter skal hjælpe DR Lyd med at prøve nye ting

Når DR Lyd bestiller eksterne produktioner, er det især vigtigt at prøve nye ting og ramme målgrupper, der ellers er svære at nå. 
DR Lyd vil gerne tage nogle chancer med lyduniverset. | Foto: Martin Lehmann / Ritzau Scanpix
DR Lyd vil gerne tage nogle chancer med lyduniverset. | Foto: Martin Lehmann / Ritzau Scanpix

DR Lyd vil gerne have mere eksperimentering og nå nye målgrupper, når der skal findes eksterne produktioner. Det siger chef for DR Lyd publicering og ekstern bestilling Tine Godsk Hansen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også