JFM Lyd vil bygge nyt forretningsben med sponsorerede podcasts

”I det her koncept laver vi aldrig en podcast, der kun er en podcast,” siger radiodirektør om podcaststrategi, der særligt er målrettet koncernens store annoncører.
Søren Bygbjerg er direktør i JFM Lyd. | Foto: Jfm
Søren Bygbjerg er direktør i JFM Lyd. | Foto: Jfm

JFM-koncernens radiodivision JFM Lyd har i en periode bakset med at finde den rette forretningsmodel for podcasts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også