JFM skruer op for lydsatsningen og retter sigtet mod en million lyttere

JFM’s nye radiodirektør løfter sløret for nogle konkrete satsninger og sætter ord på, hvordan den regionale mediekoncern vil kapre markedsandele på det kommercielle radiomarked.
"Vi fyrer op for vores digitale lydsatsning, og vi vil give konkurrence til Bauer og DR," siger radiodirektør i JFM, Søren Bygbjerg. | Foto: Frederik Højfeldt Nielsen
"Vi fyrer op for vores digitale lydsatsning, og vi vil give konkurrence til Bauer og DR," siger radiodirektør i JFM, Søren Bygbjerg. | Foto: Frederik Højfeldt Nielsen

Den regionale mediekoncern JFM skruer op for satsningen på digital lyd, og mediehuset vil bide skeer med de store på markedet og kapre markedsandele på det kommercielle radiomarked. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også