Mediekoncern pumper annoncemusklen på radiomarkedet med nyt opkøb

Jysk Fynske Medier vil med overtagelsen af Dansk Radio Reklame, som sælger landsdækkende kampagner for lokale radiostationer, styrke positionen i markedet og udforske nye forretningsmuligheder inden for audioannoncering.
Jysk Fynske Medier har overtaget Dansk Radio Reklame. | Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad
Jysk Fynske Medier har overtaget Dansk Radio Reklame. | Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad

Hidtil har Jysk Fynske Medier ladet landets største kommercielle radioselskab, Bauer Media, sælge annonceplads til landsdækkende kampagner i koncernens radiokanaler. Til gengæld har Jysk Fynske Medier stået for det lokale salg i det jyske for Bauer Media, som bl.a. driver radiostationerne Nova, Radio100 og The Voice. Men nu er det samarbejde slut.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også