MediaWatch

Mediekoncern pumper annoncemusklen på radiomarkedet med nyt opkøb

Jysk Fynske Medier vil med overtagelsen af Dansk Radio Reklame, som sælger landsdækkende kampagner for lokale radiostationer, styrke positionen i markedet og udforske nye forretningsmuligheder inden for audioannoncering.

Jysk Fynske Medier har overtaget Dansk Radio Reklame. | Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad

Hidtil har Jysk Fynske Medier ladet landets største kommercielle radioselskab, Bauer Media, sælge annonceplads til landsdækkende kampagner i koncernens radiokanaler. Til gengæld har Jysk Fynske Medier stået for det lokale salg i det jyske for Bauer Media, som bl.a. driver radiostationerne Nova, Radio100 og The Voice. Men nu er det samarbejde slut.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs